Чому автосигналізація називається супутникової?

Що стосується саме сигналізації, то супутники тут в більшості випадків ні при чому. Автосигналізація, в загальному випадку, припускає прямий і зворотний зв'язок з автомобілем. Тобто, якщо з вашим авто щось трапилося, то сигналізація повідомить вам про це. А якщо ви хочете, наприклад, заблокувати двері або заглушити двигун, то ви посилаєте сигналізації спеціальну команду. Питання в тому, яким чином автосигналізація зв'язується з вами , або ви з нею. У більшості випадків це відбувається по радіоканалу. Так ось, вигляд цього радіоканалу і визначає тип протиугінної сигналізації. Якщо це звичайний передавач і приймач, то це найпростіша сигналізація, яка і застосовується в більшості автомобілів. Якщо використовуються мережі стільникового зв'язку, то тоді це GSM сигналізація. А от якщо використовується радіоканал через ретрансляційні супутники, то це супутникова сигналізація, яка практично не використовується за різних причин. Є ще автосигналізації, засновані на власних мережах зв'язку, на зразок мереж стільникового зв'язку. Але це, швидше екзотика. Покриття станцій мізерне, в порівнянні з стільникового.

Таким чином, реально супутникові автосигналізації застосовуються в Росії украй обмежено. Що ж тоді мається на увазі під назвою супутникова автосигналізація? Під цією назвою ховаються різні автосигналізації, в яких додані пошукові пристрої або системи стеження. Ось ці системи спостереження вже мають пряме відношення до супутників. Але не до ретрансляції, а до навігаційним. У більшості випадків це американські супутники GPS, а самі системи - системами GPS моніторингу. За допомогою цих супутників GPS і визначаються координати місцезнаходження автомобіля. У пригнічують випадках і для сигналізації й для передачі координат використовуються мережі стільникового зв'язку GSM. Тому їх називають GPS-GSM автосигналізація.