Економічний ефект від впровадження системи GPS моніторингу автотранспорту GPSM

Залежно від сфери діяльності автомобільного транспорту, витрати з впровадження Системи GPS моніторингу транспорту GPSM < strong>окупаються в термін від 3 до 18 місяців.

Економічний ефект від впровадження системи GPS моніторингу досягається за рахунок наступних оптимізаційних процесів :

1. Зниження пробігу автотранспорту досягається, по-перше, за рахунок більш ефективного оперативного управління перевезеннями, транспортної логістики. Диспетчер, що має перед очима повну картину, де знаходяться автомобілі, в якому стані виконання виданих водієві замовлень, має можливість відправити на завдання більш близький автомобіль.
Друга причина, за якою зменшується середній пробіг автотранспорту - виключення «лівих» рейсів і необгрунтованих простоїв.
На нашу дослідженню, зменшення середнього пробігу в автопарках (при збереженні завантаженості) досягається від 5 до 12%

2. Зниження витрати ПММ (палива), по-перше, за рахунок зменшення пробігу. Ця інформація практично виключає можливість непомічених зливів палива (і наступних накруток спідометра), і в деяких транспортних підприємствах саме цей фактор приніс найбільш відчутний економічний ефект.

Наприклад, для автопарку 50 автомобілів, з середнім пробігом 8000 км на місяць економія пробігу на 5% обертається економією 20 000 грн на місяць. Або майже 250 000 гривень на рік (20 000 х 12 = 240 000 грн)

3. Ефективне управління персоналом. На підставі даних, що накопичуються в системі, багато підприємств мають можливість більш ефективно впливати на роботу персоналу. З нашого досвіду після установки системи GPS стеження та її роботи протягом місяця, керівництво автопідприємства проводить серйозну профілактичну роботу серед водійського складу, кілька людей можуть бути звільнені, іншим роз'яснюються подальші умови роботи. Цим досягається оздоровлення колективу, а також забезпечується тривала і ефективна робота системи GPS моніторингу транспорту GPSM.

У деяких випадках впровадження системи дозволяє скоротити штат обслуговуючого персоналу (диспетчера, механіки), в даному випадку економія за рік підраховується як зарплата такої штатної одиниці, плюс податки на зарплату помножене на 12.
Однак треба мати на увазі, що водійський склад неоднозначно ставиться до впровадження подібної системи спостереження; водії часто саботують впровадження системи всіма доступними способами. Тому в даному питанні керівництво має проявити далекоглядність і ретельно спланувати таке впровадження, залежно від стилю управління і сформованої практики роботи на даному підприємстві. У деяких випадках (особливо на великих підприємствах), установка системи спостереження відбувається приховано від водіїв, інші керівники заздалегідь проводять бесіди перед або на момент установки системи. Однак ми рекомендуємо, який би шлях керівництво не вибрало, письмово закріплювати матеріальну відповідальність водіїв за доручене їм обладнання (у тому числі і встановлене на машині), таким чином, щоб у разі його навмисного виведення з ладу, водій оплачував б вартість GPS модуля моніторингу, його ремонту, монтажу і т.д.

4. У більш масштабному плані економічний ефект від впровадження системи GPS моніторингу транспорту можна виявити у підвищенні якості обслуговування клієнтів, зниження собівартості послуг (і цін на них) , і як результат - підвищення конкурентоспроможності на своєму ринку і за рахунок цього вихід на лідируючі позиції і зростання оборотів і, відповідно, зростання прибутку.
Іншими словами, впровадження системи GPS моніторингу автотранспорту GPSM дозволяє підвищити саму якість Вашого бізнесу, і тому економічний ефект від її впровадження на підприємстві буде відчуватися і через рік і через два після впровадження.